Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017




Το love and run blog έγινε 1ος έτους!






Το blog μου έδωσε την δυνατότητα να μάθω ακόμη πιό πολλά για τους ήρωες μου, τους λατρεμένους μου δρομείς, οι οποίοι με πάθος δίνουν ψυχή και σώμα για να αγγίξουν τα δρομικά τους όνειρα.

Γνώρισα αξιόλογους προπονητές και αθλητές, οι οποίοι με συμβούλεψαν και υποστήριξαν τις προσπάθειες μου να ανακαλύψω τις δρομικές μου δυνατότητες!

Συνάντησα πανέμορφες γυναίκες δρομείς και δυνατούς άντρες δρομείς, με αισιοδοξία και θετική ενέργεια οι οποίοι χάρισαν στιγμές τους στο love and run blog και μας έδωσαν μία μικρή γεύση της έντονης ζωής τους!






Ο κόσμος των δρομέων είναι εντυπωσιακός γιατί βλέπεις ανθρώπους που ζούν μία γεμάτη κι απαιτητική καθημερινότητα με οικογένεια και δουλειά να βρίσκουν χρόνο και δύναμη, για να απολαύσουν διαδρομές σε βουνά και άσφαλτο! Τα κοινά στοιχεία των δρομέων είναι η "δίψα για χιλιόμετρα" και η "τρέλα για περιπέτεια σε νέες διαδρομές".

Ο σεβασμός και ο θαυμασμός για την φύση που τους φιλοξενεί καθημερινά στις προπονήσεις και στους αγώνες τους είναι κάτι που χαρακτηρίζει τους δρομείς μας, που είναι λάτρεις των βουνών και φυσιολάτρες ταξιδευτές!

Το πείσμα και η επιμονή των δρομέων είναι εντυπωσιακά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας τους, ξεπερνούν τραυματισμούς και δυσκολίες, βάζουν στόχους και τους κατακτούν με πολύ ιδρώτα και πόνο.

Σέβομαι απόλυτα όλους τους δρομείς για την επιλογή τρόπου ζωής που έχουν κάνει και τους θαυμάζω για τις αντοχές τους στην άσκηση και την μοναδική στοχοπροσήλωση, η οποία αποτελεί έμπνευση για όλους τους ανθρώπους.









Ένας χρόνος γεμάτος αγάπη... και φυσικά... τρέξιμο! Ένας χρόνος με νέους φίλους και νέες εμπειρίες ζωής που μου έδωσαν νέες ιδέες και άλλαξαν την ζωή μου.

Έιμαι πολύ χαρούμενη για το love and run που ήρθε στην ζωή μου, όταν το είχα πραγματικά ανάγκη και την έκανε πιό όμορφη και πιό δημιουργική!

Αγαπημένοι μου δρομείς συνεχίστε να "τρέχετε" την ζωή σας με αγάπη...και σας υπόσχομαι ότι όλα θα πάνε καλύτερα με υγεία και ευτυχία.













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου