Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2016


Run happy

Τρέξιμο με την καλύτερη παρέα!Το σκυλάκι μας!!!

Είναι πραγματικά υπέροχο να ξεκινάς την μέρα σου με μία δυναμική βόλτα και να την μοιράζεσαι με το αγαπημένο σου σκυλάκι.
Οι πιστοί φίλοι μας τρελαίνονται να τρέχουν μαζί μας στην φύση, να γυμνάζονται και να απολαμβάνουν την ένταση της δραστηριότητας αυτής.

Όταν ήταν νεότερος ο σκύλος μου τον είχαμε παρέα μας στις διαδρομές μας και θυμάμαι πόσο ευτυχισμένος ήταν αυτός και τί όμορφη ενέργεια μας έδινε.
Βέβαια αν είναι μεγάλος σε ηλικία ο σκύλος σας μην τον ζορίζετε τον καημενούλη, μπορείτε να κάνετε μαζί του ένα χαλάρωμα με δυναμικό περπάτημα.


Μου έχει τύχει πολλές φορές άγνωστα σκυλιά να μου κάνουν παρέα σε προπόνηση, πιστέψτε με πολλές φορές μου δίνουν ώθηση να τρέξω παραπάνω....Βέβαια να επισημάνω κάτι σημαντικό, δεν είναι όλα τα σκυλάκια φιλικά οπότε πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όταν τα προσεγγίζουμε.

Αγώνας με το σκυλάκι σου...έχω γνωστούς μου που τρέχουν με τα σκυλάκια τους σε αγώνες και τους έχουν εκπαιδεύσει σε καταπληκτικούς δρομείς! Όμως προσοχή, δεν μπορούν όλες οι ράτσες σκυλιών να γίνουν δρομείς, πρέπει να το έχουν στο dna τους...γιατί υπάρχουν και ζωάκια που δεν τους αρέσει η δράση....αλλά προτιμούν το χαλάρωμα...

Συμβουλές για το τρέξιμο με τους τετράποδους "συναθλητές" μας.
Να έχετε μαζί σας νεράκι να του δώσετε γιατί το έχει ανάγκη.
Πάντα μαζί μας μία σακουλίτσα ώστε να μαζέψουμε την "βρωμοδουλειά" τους και να αφήσουμε καθαρό το μονοπάτι για τους άλλους δρομείς.
Την προσοχή σας για τα αυτοκίνητα αν τρέχετε στην άσφαλτο.
Τρέχουμε δίπλα με το σκυλί μας για να το προστατεύσουμε αν χρειαστεί.


Κερδίστε στιγμές με τον αγαπημένο σας φίλο, γυμναστείτε μαζί του και δώστε του πολύ αγάπη!
Το λέω εγώ που έχω τύψεις για τον Adish μου που ήταν το πρώτο μου παιδάκι....και τώρα στα γεράματα είναι 11 χρονών, του πήραν τα πρωτία οι γιοί μου...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου