Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016



Love and run stories.






Georgia's Manta love and run story! Η Jo είναι μία γυναίκα δυναμική, υπερδραστήρια, γεμάτη θετική ενέργεια και τρέλα...δηλαδή μία superwoman! Γεννήθηκε Ελλάδα, έζησε πολλά χρόνια Ντίσελντοφ, πέρασε κι από Νέα Υόρκη για σπουδές, πολίτης του κόσμου αλλά αυτή την στιγμή ζεί κι εργάζεται στην Αθήνα. Έχει σπουδάσει φυσικοθεραπεία και οδοντοτεχνική, είναι εκπαιδεύτρια κατάδυσης και στον ελεύθερο της χρόνο (απορώ πού τον βρίσκει) κάνει ορειβατικό snowboard και λατρεύει τί άλλο...να τρέχει! Είναι μία πολύ αυθόρμητη love and run story από μία γυναίκα που κατακτά τα βουνά και κερδίζει τις εντυπώσεις!

Επιδόσεις σε αγώνες!
Ronda del Cims 2016 170K 13.500+ 6η γεν. κατ.γυναικών  2η ειδ. κατ. γυναικών χρόνος 50 ώρες.
ROUT 100miles AdvEnduRun 2016 2016 1η γεν. κατ. γυναικών 8η γενικής χρόνος 26 ώρες. 





Γυναίκα δρομέας μεγάλων αποστάσεων...πώς έφτασες εδώ; Πώς ξεκίνησες;

Γυναίκα δρομέας μεγάλων αποστάσεων..Βαρύς τίτλος που συνήθως προσπαθώ να αποφύγω! Όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, διακατέχομαι από έντονη επιθυμία να περνώ ώρες ατελείωτες στη φύση και να παίρνω απίστευτη ενέργεια ακόμα και τότε που έτρεχα παιδάκι με τη γιαγιά στα μονοπάτια. Ήταν απλά θέμα χρόνου να εθιστώ στους αγώνες και τις προπονήσεις υπεραποστάσεων. Νιώθω πάλι παιδί!







Η Brenda Guajardo νίκησε στον Φειδιππίδειο δρόμο, η Katerina Cekoska νίκησε πριν λίγο καιρό το VFT και η δική σου επίδοση στο ROUT είναι αξιοζήλευτη από άντρες, μήπως οι ultra αποστάσεις γίνονται γυναικεία υπόθεση;


Καταρχάς πολλά συγχαρητήρια στις κυρίες για την αξιέπαινη προσπάθειά τους. Όσον αφορά ultra και “γυναικεία υπόθεση”, θεωρώ πως η υπεραπόσταση για να απολέσει τον αντρικό της χαρακτήρα απαιτείται από τις γυναίκες δρομείς μία μακρά, σκληρή και επίπονη πορεία, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Προσωπική εκτίμηση παρακολουθώντας τα δρώμενα σε διεθνές επίπεδο και συγκρίνοντας τις επιδόσεις συναθλητών, ωθούμε στο συμπέρασμα πως χρειάζεται τεράστια προσπάθεια να πλησιάσουμε τις γυναικείες επιδόσεις, πόσο μάλλον να τολμήσουμε να χαρακτηρίσουμε την υπεραπόσταση “γυναικεία υπόθεση”.







Οι προπονήσεις σου είναι μεγάλες σε διάρκεια και απαιτητικές; Πώς είναι η καθημερινότητα σου;

Η καθημερινότητά μου απεικονίζει και το χαρακτήρα μου. Από το “εγερτήριο” μέχρι το “σιωπητήριο”, ο ρυθμός έντονος! Πολύωρη εργασία, ορθοστασία, όπου μέσα σε αυτό εντάσσω και τις προπονήσεις. Φαντάζει εξουθενωτικό, όμως θα τονίσω ότι αγαπώ τόσο τη δουλειά μου όσο και τις προπονήσεις μου που στο τέλος της ημέρας νιώθω χαρούμενη και πλήρης χωρίς να αισθάνομαι ότι θυσιάζω προσωπικό χρόνο.






Ποιά η ομορφότερη και ποιά η δυσκολότερη στιγμή σου σε αγώνα και γιατί;


Η ομορφότερη στιγμή του αγώνα είναι ακριβώς η στιγμή εκείνη που προσπερνάς τη δυσκολία και σημειώνεις λαμπρή νίκη με τον πιο δύσκολο αντίπαλο..τον ίδιο σου τον εαυτό!





Γυναικείο σώμα, κουρασμένο από αγώνες και υπερπροπόνηση ποιά τα μυστικά σου για αποκατάσταση;


Ύπνος, σωστή διατροφή, σεβασμό και αγάπη στο σώμα σου, θετική σκέψη και μακριά από τοξικούς ανθρώπους!




Τί προτείνεις στις νέες δρομείς; Τί πρέπει να προσέξουν το πρώτο διάστημα του έρωτα τους για το τρέξιμο;


Όπως ακριβώς συμβαίνει στον έρωτα, ο ενθουσιασμός που μας κατακλύζει στα πρώτα σκιρτήματα μας οδηγεί σε μονοπάτια καρδιάς μακριά από κάθε αίσθηση λογικής. Είμαι υπέρμαχος στο να αφεθούμε στην υπέροχη αυτή μαγεία του συναισθήματος, με την προϋπόθεση όμως να ακολουθούμε ορθή καθοδήγηση από τους κατάλληλους ανθρώπους του χώρου, ώστε μέσα από ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα προπονητικής και διατροφής να διεξαχθεί ομαλή προσαρμογή στην άθληση, χωρίς να στερούμαστε τη χαρά του “έρωτα”.




Ποιός ο επόμενος αγώνας-στόχος;


Ο επόμενος αγώνας στόχος δεσπόζει επιβλητικά πλημμυρίζοντας τον εσωτερικό μου κόσμο με αλληλοσυγκρουόμενα συναισθήματα. Τόλμησα να ονειρευτώ το δρόμο προς Σπάρτη με ό,τι αυτό συνεπάγεται! Στο πλευρό μου θα σταθεί ένας ιδιαίτερα αξιόλογος σύμμαχος και φίλος, ο Νίκος Σιδερίδης. Άνθρωπος που εμπιστεύτηκα το σώμα και το μυαλό μου προπονητικά, κάτι το οποίο αποτελεί και το πιο ισχυρό μας πολεμοφόδιο, ώστε να φτάσω στη γραμμή εκκίνησης Σπαρτάθλου αλώβητη και χαρούμενη!

Ποιός ο αγαπημένος σου αγώνας και γιατί; Ποιούς αγώνες σε Ελλάδα και εξωτερικό προτείνεις να τρέξουν οι φίλοι του love and run blog;


Η πρώτη μου αγάπη και παντοτινή είναι το ROUT 100miles AdvEnduRun! Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι δεν αγαπώ και τους υπόλοιπους αγώνες που έχω συμμετάσχει. Απλά η Ροδόπη με έχει κερδίσει διότι κάθε φορά βιώνω και ένα διαφορετικό παραμύθι. Παροτρύνω τους φίλους δρομείς να λαμβάνουν μέρος σε αγώνες και μέρη που τους εμπνέουν να πλάσουν και να γράψουν τη δική τους ιστορία, ώστε να χαρίσουν στην ψυχή τους ευτυχία και αγάπη. ΠΑΝΤΑ να κάνουν αυτό που αγαπούν!







Έχεις δημιουργήσει φίλους από το τρέξιμο; Έχεις συμπαράσταση και βοήθεια από το περιβάλλον σου για το αγαπημένο σου χόμπι;


Εννοείται πως έχω δημιουργήσει αξιόλογες φιλίες που όμως είναι μετρημένες στα δάχτυλα. Όπως και “μη φιλίες” ! Στο σημείο αυτό θα ήθελα να τονίσω πόσο πολύ τους ευχαριστώ διότι κάθε φορά που γίνεται αντιληπτό κάποιο αρνητικό σχόλιο, πεισμώνω ακόμα πιο πολύ!! Η οικογένειά μου αδιαμφισβήτητα είναι δύναμη και πηγή έμπνευσής μου, τί άλλο να ζητήσω? Αγάπη μόνο!






Πώς σχεδιάζεις και πώς φαντάζεσαι το μέλλον σου; Ποιά τα όνειρα σου;

Να είμαι υγιής και να έχω τη δυνατότητα να αντλώ την ίδια χαρά μέσα από το τρέξιμο, όπως ακριβώς τώρα που σας γράφω. Μία σπίθα που σιγοκαίει μέσα μου και με κρατά ζωντανή, ώστε να φτάσω κι εγώ αρτιμελής σε ώριμη ηλικία, όπως η κυρία Harriette Thompson που στα 92 της χρόνια ολοκλήρωσε το μαραθώνιο της California USA, τερματίζοντας πάντα με ένα τεράστιο χαμόγελο!

Ευχαριστώ Jo που μου χάρισες την love and run story σου, εύχομαι να έχεις πάντα το ίδιο πάθος για το τρέξιμο και για την ζωή! Είμαι σίγουρη ότι θα συνεχίσεις να μας εντυπωσιάζεις με τις επιδόσεις σου!

JO LOVE AND RUN.... NOTHING ELSE MATTERS!




























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου