Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Run happy.

                  Love holisterunners and run with them!



Είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι μέλος αυτής της παρέας. Είναι μία ομάδα τρελών δρομέων οι οποίοι κάθε πρώτη Δευτέρα του μήνα στις εννιά το βράδυ,  κλείνουν ραντεβού σε ένα σημείο μέσα στην Δράμα και τρέχουν υπέροχες διαδρομές. Η παράδοση αυτής της παρέας είναι μετά από κάθε διαδρομή να διασκεδάζουν τρώγοντας σε ταβερνάκια, μία υπέροχη συνήθεια που είναι και ο λόγος για κάποιους που τρέχουν την διαδρομή!

Ήταν μία μικρή παρέα που ξεκίνησε περίπου πριν 2 χρόνια να οργανώνει νυχτερινό τρέξιμο, ο Τζουρέλας Παναγιώτης το οργάνωνε και το ανακοίνωνε δημόσια,  προσκαλώντας νέους φίλους στο κίνημα των holisterun και ο κόσμος ανταποκρίθηκε! Άντρες και γυναίκες  κάθε ηλικίας χομπίστες και αθλητές δρομείς γίνονται ένα και διασκεδάζουν τρέχοντας με τους φακούς τους τη νύχτα στους δρόμους της Δράμας. Οι σημερινές φωτογραφίες είναι από το χθεσινό holisterun.


Η φιλοσοφία τους είναι μία περνάμε καλά, γελάμε, χαλαρώνουμε τρέχοντας κι αφήνουμε πίσω τα προβλήματα της καθημερινότητας. Το ιδιαίτερο είναι ότι η παρέα μεγαλώνει συνέχεια πάρα πολύ κι όλοι από την πρώτη στιγμή που έρχονται γίνονται ένα με αυτή, δημιουργούνται νέες φιλίες. Τα φαγοπότια που ακολουθούν είναι ιεροτελεστία για κάποιους και δεν τα χάνουν ποτέ.

Εγώ κλείνω με τους αγαπημένους μου holisterunners τον επόμενο μήνα 1 υπέροχο χρόνο. Περιμένουμε  πάντα με χαρά ο άντρας μου κι εγώ να έρθει η μέρα του ραντεβού για να τρέξω με την παρέα μου, να συζητήσω  και να γελάσω. Όταν πήγα για πρώτη φορά γνώρισα την μοναδική τότε γυναίκα holisterun Χριστίνα με την οποία τρέχω κάθε φορά μαζί και περνάμε τέλεια, τώρα πια είμαστε πολλές και χαίρομαι πολύ γι'αυτό.

Οι δρόμοι γεμίζουν δρομείς το βράδυ και δίνουν ενέργεια στην πόλη! Το συστήνω σε όλους δρομείς και μή, να έρθουν στην παρέα, είμαι σίγουρη ότι θα γίνει μία από τις αγαπημένες τους συνήθειες. Το love and run blog θα είναι πάντα στις διαδρομές του holisterun και θα σας ενημερώνει γι'αυτό. Το love and run δεν θα μπορούσε να λείπει  από το επόμενο ειδικό ραντεβού των holisterun, loverun 14 Φεβρουαρίου, στις 11 στην πλ. Ελευθερίας Δράμας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου